Репутацията на компаниите със сигурност оказва влияние на бизнеса им. Последните кризи около Volkswagen и Samsung са доказателство за това как един проблем може да събуди съмнението у потребителите.
Според Институтът по репутация, който наскоро публикува своя годишен доклад за компаниите с най-висока репутация по света, има седем основни елемента, които оформят репутацията.
Сред тях от значение са продуктите и услугите, иновациите в бизнеса, работни места, управлението на една фирма, както и производителността й.
Американската консултантска фирма подрежда компаниите на база 170 000 оценки от анкети и ето кои са десетте компании с най-добра репутация за тази година.
10.Adidas: 77.27 точки
9.Rolls-Royce: 77.66 точки
8.Intel: 77.74 точки
7.Sony: 77.74 точки
6.Bosch: 78.12 точки
5.Google/Alphabet : 78.22 точки
4.Canon: 78.28 точки
3.Walt Disney: 79.19 точки
2.Lego: 79.46 точки
1.Rolex: 80.38 точки