Брандовете на германския концерн Volkswagen спряха всички платени дейности в Twitter до второ нареждане. Това заяви говорител на компанията, цитиран от Reuters.

Под шапката на компанията Volkswagen са марки като Audi, VW, Seat, Lamborghini, Bentley, Ducati и Porsche. Компан ията заяви че е препоръчала марките да паузират платените реклами в Twitter до второ нареждане след поглъщането на социалната платформа от милиардера Илон Мъск.

Според информация на говорител на Volkswagen всички марки са последвали съвета, а Audi са избрали да спрат органичните публикации, и да отговарят само на въпроси от клиенти в уебсайта.

"Следим ситуацията отблизо и ще вземем решение за следващите стъпки в зависимост от развитието", казва говорител на Audi.

Audi не е публикувала нищо в социалната мрежа от 1 ноември, докато преди публикуваше почти всеки ден. Илон Мъск пое собствеността върху Twitter в края на октомври.

Volkswagen най-големият производител на автомобили в Европа и сред най-големите в света. Концернът управлява 342 компании, занимаващи се с производство на автомобили и автомобилни части.