От началото на пандемията авиокомпаниите по цял свят търсят начини за оцеляваме. Някои не успяха да избегнат фалит, но други успяха да намерят нови ниши за печалба, пише Forbes.
Най-голямата авиокомпания в Япония по приходи и брой пътници All Nippon Airways са продали над 260 000 ястия, които сервират обикновено по време на полети и то само за три месеца, което е генерирало приходи от 1,8 милиона щатски долара на авиокомпанията. Храната става толкова популярна, че често се разпродава за минути.
Други като Singapore Airlines и Virgin Atlantic предлагат вечеря на борда на самолета, което също се оказа успешен подход, а резервациите се разграбваха доста бързо, пише Forbes.
Въпреки че тази подходи са успешни в Азия, концепцията не е широко разпространена в Обединеното кралство. British Airways обаче иска да промени това - компанията ще пусне меню, сервирано на борда в първа класа, което ще се поръчва за дома.
Новата услуга е резултат от партньорството между British Airways, Feast Box и DO & CO.
Всяко меню се състои от четири ястия, вдъхновени от храната, сервирана в първа класа на British Airways. Клиентите могат да избират между вегетариански, рибни и месни варианти на менюта. 110 долара е цената за двама души. Първите клиенти ще получат и безплатна бутилка английсковино Hattingley Valley, което се сервира в първа класа.
"Надяваме се, че това изключително първокласно изживяване ще позволи на нашите клиенти, да се насладят на невероятното изживяване в трапезата си у дома", казва Хамиш Маквей, ръководител на маркетинг отдела в British Airways.