Coca-Cola ще прекрати производството на някои по-остарели напитки, като Tab, Zico и Odwalla. Гигантът обяви, че се раздели с общо 200 от тях, предава CNN.

Намаленото портфолио ще позволи на Coca-Cola да се съсредоточи върху най-печелившите си предложения, обясниха от компанията. Сред тях са основните му продукти като диетичните Coca-Cola Zero Sugar, както и марки, които се вписват в модерни нови категории като Topo Chico и AHA.

Много от марките, които Coke ще затвори, се продават само на определени пазари, каза главният изпълнителен директор Джеймс Куинси.

Има силна разлика между успешните марки на Coca-Cola и тези, които не се търсят, каза той. По думите му слабо представящите се напитки имат "малко или никакъв мащаб" и че продажбите им представляват само 2% от общите приходи.

Coca-Cola е на път да постави началото на първата в историята си алкохолна напитка

Coca-Cola е на път да постави началото на първата в историята си алкохолна напитка

Компанията вече е регистрирала името

Компанията заяви, че този ход ще освободи ресурси за инвестиране в напитки с по-висок потенциален растеж.

Coca-Cola изпитва трудности по време на пандемията заради затварянето на ресторантите. През третото тримесечие нетните приходи са намалели с 9% до 8,7 милиарда долара.