SpaceX закупи голяма рекламна кампания в Twitter за своята услуга Starlink, след като някои компании спряха рекламите си на платформата, съобщи CNBC, позовавайки се на източници.
През изминалата седмица Starlink Илон Мъск купи един от най-големите рекламни пакети, предлагани от Twitter, според вътрешни документи, цитирани от CNBC.
Когато компания закупи един от тези пакети, тя обикновено харчи повече от 250 000 долара, за да бъде видима марката в основната хронология на Twitter за цял ден. Това казват служители на Twitter.
Рекламната кампания ще даде публичност на сателитната интернет мрежа, първо в Австралия и след това в Испания, показват документите. Очаква се рекламата на Starlink да се появи на екраните на потребителите на Twitter три пъти след отваряне на приложението.
Според CNBC SpaceX обикновено не е купувал рекламни кампании от Twitter в досега.
SpaceX неведнъж е намеквал за предизвикателствата с финансирането на Starlink, която беше активирана тази година в зони на конфликти като Украйна и Иран. Компанията поиска от Пентагона да плати сметката за услугата на Starlink в Украйна, според CNN.
Междувременно Мъск коментира, че Starlink губи пари и SpaceX плаща около 20 милиона долара на месец, за да управлява услугата в Украйна.
След като Мъск приключи сделката си с Twitter за 44 милиарда долара, компаниите започнаха да спират рекламите в платформата. Става въпрос за компании като Audi, Pfizer и General Motors. Според Wall Street Journal гигантите са спрели разходите, поради опасения относно плановете на Мъск за модериране на съдържанието на сайта.