Представителство на Porsche в Китай публикува онлайн реклама за най-новия спортен автомобил Panamera, в която не колата, а цената й се оказа доста по-привлекателна. Шофьорите, които мечтаят за лукс, смятаха, че късметът им се е усмихнал, след като представителството предложи колата за изгодните 18 000 долара, или около една осма от действителната начална цена от 148 000 долара, пише Bloomberg.
След като стотици потребители платиха таксите за резервация, Porsche призна, че представителството на компанията е качило информация, съдържаща "сериозна грешка в посочената цена на дребно".
След като разбра грешката си, представителството незабавно премахна невярната информация, коментира говорител на базирания в Щутгарт, автомобилен производител, пред Bloomberg News.
Porsche се свързала с всички кандидати за покупка на автомобила поотделно, за да обясни ситуацията и да се извини, като са обявили и че ще възстановят таксите за резервация в рамките на 48 часа.
Продажбите на Porsche в Китай възлизат на 6,2 милиарда долара през първата половина на 2022 г., което го прави най-големият пазар на компанията за луксозни автомобили. Около 30% от глобалните продажби, или 46 664 автомобила, през първата половина на 2022 г, са именно в Китай.