Coca-Cola усеща напрежението на пандемията на коронавирус по веригата си за доставки, предаде CNBC.

В Съединените щати, гигантът наблюдава засилено търсене на напитките от хранителни магазини и каналите за електронна търговия, тъй като потребителите се запасяват с храна и напитки в подготовка за прекарване на повече време у дома. В резултат на това компанията се фокусира върху производството на най-важните за бизнеса си продукти като вода, сода и спортни напитки. Но компанията изпитва все повече затруднения.

"Веригата ни за доставки "куца" по целия свят. Става все по-трудно да се набавят суровини,имаме закъснения на границите, заяви изпълнителният директор Джеймс Куинси.

Куинси каза още, че екипът на Coca- Cola "се справя чудесно и се адаптира."

Германската Edeka спря от продажба продукти на Coca-Cola заради търговски спор

Най-голямата германска верига супермаркети обяви търговска война на Coca-Cola

Кой ще надделее?

Компанията преразгледа перспективите си за 2020 г., в контекста на пандемията на коронавирус. По-рано гигантът прогнозира, че приходите за 2020 г. ще нараснат с 5%, а коригираната печалба на акция ще нарасне със 7% до 2,25 долара. По-късно компанията прогнозира, че вирусът ще удари печалбите от първото тримесечие с до 3%.

Много от клиентите на Coca-Cola, включително ресторанти, киносалони и места за спорт, бяха принудени да затворят временно, за да забавят разпространението на вируса.