Тенденцията за отказване от традиционния начин за доставка на телевизионно съдържание е факт не от един или два месеца по цял свят. В последно време обаче тя явно набира все повече скорост.
Доклад на Kagan, компания, която предоставя информация за определени пазари, твърди, че през юли, август и септември 1.2 милиона американци са се отказали от кабелния си или сателитен оператор и са прекратили своите договори, пише BGR. Това е първото тримесечие в историята, в което числото надминава един милион.
Компанията в сектора полагат доста усилия, за да се адаптират към новата реалност и драматичната промяна на пазара. AT&T е добър пример: компанията успешно пусна DirecTV Now, една от най-добрите услуги за стрийминг на видео съдържание през интернет. Цената на услугата е 40 долара на месец, което е доста по-малко от обичайните около 100 долара, които американците плащат за телевизия.