Христо Атанасов става главен директор "Търговия и маркетинг" (Chief Commercial Officer) в "Максима България", компанията-собственик на верига T MARKET. В началото на тази година той се присъедини към екипа на компанията като член на борда на директорите и главен директор "Стратегическото и бизнес развитие".

На новата си позиция ще продължи да отговаря за активното пазарно развитие и ключовите партньорства на веригата, като същевременно ще се фокусира и върху разширяването на продуктовите категории, управлението на продажбите, рекламните и маркетингови комуникации и програмите за лоялност.

Новината идва, след като миналата седмица стана ясно, че компанията има нов генерален директор. Петър Павлов пое поста от 16 юли, замествайки Единас Волкас, който бе избран за представител на борда на директорите и изпълнителен директор за "Максима Естония".

Христо Атанасов има дългогодишен опит в ритейл сектора. Заемал е различни ръководни позиции в сферата на търговията, маркетинга и логистиката, като до преди присъединяването си към T MARKET през януари 2019-та е бил оперативен директор и член на борда на директорите на "Билла България".

Завършил е магистратура по английска филология и е преминал специализации по финанси, логистика и мениджмънт в Германия и Австрия, бизнес маркетинг, психология и административно управление в Университета в Тел Авив, Израел.

T MARKET е част Maxima Grupe, която оперира вериги за търговия с бързооборотни стоки в Литва, Латвия, Естония, България и Полша с общо над 1 000 супермаркета. Компанията работи на българския пазар от 2005 г. и притежава 73 обекта в 38 града в цялата страна. За нея работят над 1 500 души.

"Родна земя холдинг" придобива хипермаркети "ХИТ" в София

Хипермаркети "ХИТ" скоро ще имат нов собственик

Изчаква се одобрение от Комисията за защита на конкуренцията