Общо два милиона четиристотин и десет хиляди автомобила са продадени от Тойота Мотор за първото тримесечие на календарната година (Forbes.com). За същия период Дженеръл Моторс са продали 160 000 автомобила по-малко. Пазарни анализатори предвиждат, че през 2008-ма Тойота ще изпревари Дженерал Мотърс с целогодишните си продажби.
Успехът на Тойота се дължи в голяма степен на потребителския интерес към разработваните от компанията хибридни технологии и на нейните значителни инвестиции в автомобили с понижен разход на гориво.
Силен фактор за постоянния растеж в продажбите е и европейският пазар, който отчита все по-високо търсене. Експерти твърдят, че рекордните резултати, реализирани от Тойота, са подпомогнати от постоянен фокус върху качеството (MarketWatch.com) и от успешното въвеждане на нови модели всяка година (Bloomberg.com).
Да изпревари Дженеръл Моторс за Тойота „не е самоцел, а резултат от това, което правим" - каза по-рано тази година президентът на компанията Кацуаки Ватанабе.