Марките са тези, които правят бизнеса. И в някои случаи те самите генерират огромни печалби. Пример за това е брандът iPhonе, който ако беше отделна от Apple фирма, щеше да номер 12 по големина в Щатите с печалба от 136,7 милиарда долара.
Продуктът, появил се преди десетилетие, беляза пазара на мобилни телефони и го промени напълно от 2007 година досега. Тогава той беше представен, като устройство между "iPod и телефон".
С пускането му на пазара се промени и името на американският гигант и от Apple Computer той стана просто Apple. Това беше сигнал за значението на новата марка за бизнеса на производителя. Днес iPhone генерира 63% от печалбата на компанията, достигаща 216 милиарда долара.
Освен това всички малки дъщерни фирми на Appleу, като Macintosh, iPad, уеб услугите и тези, в които влизат марките Apple Watch, Apple TV и други, също биха влизали в класацията Fortune 500.
Същото важи и за дъщерната на Amazon - Amazon Web Services. Тя обаче би се класирала на 230-о място с малко над 12 милиарда долара печалба.
Под този бранд са обединени облачните услуги на онлайн гиганта, които ползват други водещи фирми в интернет индустрията, като Adobe и Netflix.