Два от най-големите производители на безалкохолни напитки в света търсят начин да предложат по-свежи и здравословни продукти на клиентите си. И двете компании са намерили един и същи път да направят това - като продават кокосова вода.

Гигантът Pepsi вече наддава за един от производителите на такива напитки. Става въпрос за фирмата All Market, която държи водещата марка при кокосовите напитки Vita Coco.

Ако сделката се осъществи, производителят на Mirinda ще бъде с няколко стъпки пред най-големия си конкурент на пазара в лицето на Coca-Cola. Тя държи брандът Zico, който обаче е далеч по-непопулярен от Vita Coco при кокосовата вода, пише сайтът QZ.

Амбицията на Pepsi не е изненадваща, като се има предвид, че вече всички големи компании на пазара на безалкохолни напитки искат да предлагат по-здравословни продукти с ниско съдържание на захар.

Главният изпълнителен директор Индра Нуйи заяви пред инвеститорите в корпорацията през април, че ще има дълбоки промени в бизнеса на компанията. По нейните думи целта е да се предлагат продукти с ниско или без никакво съдържание на захар, но с висока хранителна стойност.

Не е случайно, че и Pepsi, и Coca-Cola са се насочили именно към кокосовите напитки. Само между 2011 и 2017 година обемът на продажбите им в САЩ е скочил с 350%. Очаква се пазарът да нарасне с още 20 на сто в следващите няколко години.