Един от най-големите онлайн търговци в региона - румънската компания eMAG, започна процес на придобиване на онлайн магазина Fashion Days, съобщиха от дружествата. И двата онлайн магазина работят активно на българския пазар.
През месец май компанията ще внесе документи за одобрение към регулаторните органи относно поглъщането на Fashion Days, дружество, собственост на консорциума Naspers.
Сделката ще помогне и на двете компании, като Fashion Days ще продължи да се развива въз основа на стратегическата подкрепа, която ще окаже екипът на eMAG. eMAG, от своя страна, ще се възползва от опита на модния онлайн гигант, ключовите партньорства, които има търговеца, както и набора от потребители, с които работи.
За двете компании
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. - в България, и от октомври 2013. - в Унгария.
През 2012г. Naspers придоби мажоритарен дял в eMAG и в момента притежава 75% от дяловете на компанията. Naspers Group е медиен гигант с широки интереси в онлайн медии и платформи. Групата оперира в над 120 държави, с фокус върху развиващи се пазари (включващи Южна Африка и останалата част от Субсахарска Африка, Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Индия и Латинска Америка). Групата отбеляза оборот от 4.5 милиарда евро в края на финасовата година през Март 2014, като докладва и 26% ръст в сравнение с предходната година.
Fashion Days предлага на своите повече от 8 милиона клиенти по света над 500 000 продукта на повече от 1000 марки. Благодарение на своето постоянно подобряващо се представяне - 2.5 милиона продукта доставени за 2013 и повече от 1.5 милиона Facebook фенове, Fashion Days доказва, че е един от важните фактори в онлайн търговията с модни стоки в региона.