PepsiCo Inc. отчете по-ниски приходи за последното тримесечие, след като повишените продажби на чипсове не успя да компенсира спада при напитките, предава The Wall Street Journal.

През второто тримесечие на 2020 г. продажбите намаляват с 3,1% спрямо същия период на предходната година и достигат $15,95 млрд. Анализаторите обаче очакваха $15,37 млрд., което покачи цената на акциите с над 3%.

Органичните приходи (без валутните флуктуации и придобиванията) спадат с 0,3% за периода.Приходите от подразделението за напитки в Северна Америка, най-голямото по оборот в групата, пада с 6,6% до $4,97 млрд. Продажбите на Frito Lay North America, което произвежда чипсовете Doritos, Lays и други, расте с 6,6% до $4,27 млрд.

В Европа общите продажби падат с 9,2% за периода април-юни, а в Латинска Америка - със 17%. В Азиатско-тихоокенанския регион, в който са включени и Австралия, Нова Зеландия и Китай, продажбите растат с 9,9%.

Нетните приходи възлизат на $1,75 млрд., или $1,18 на акция, при $2,04 млрд. година по-рано.

Компанията очаква през фискалната 2020 г. доходът на акция да падне с 3%.

Facebook остана без още двама големи рекламодателя - PepsiCo и Starbucks

Facebook остана без още двама големи рекламодателя - PepsiCo и Starbucks

Те са поредните, който обявиха бойкот на социалната медия