Почти всички големи световни корпорации спряха да рекламират в придобитата наскоро от милиардера Илон Мъск социална мрежа Twitter. Вероятно това се дължи на хаотичния подход на бизнесмена Мъск към управлението на компанията, предават световните медии, цитирайки служители на водещи рекламни агенции.

Според коментарите на бизнеса, Мъск е изплашил дори онези рекламодатели, които му пожелават успех с новата за него компания. Американски медии публикуваха информацията, че милиардерът лично се обадил на ръководителите на някои световни корпорации, които притежават големи марки, и ги е обидил на фона на спадащи приходи от реклама.

Именно поведението му навярно е принудило други да минимизират рекламните разходи в Twitter.

Брандовете на Volkswagen спират всички реклами в Twitter

Брандовете на Volkswagen спират всички реклами в Twitter

До второ нареждане

На този фон продължават масовите съкращения в социалната мрежа, по нареждане на Илон Мъск. А това прави още по-трудно за рекламиращите компании да получат обратна връзка от служителите, които измерват ефективността на техните рекламни кампании.

Наскоро Мъск посочи, че очаква да намали работното си време в социалната платформа и евентуално дори да намери нов лидер, който да ръководи бизнеса на компанията.

Сред инвеститорите на Tesla има опасения относно прекалено голямото време, което Мъск отделя на новата си компания. Дали наистина ще има нов мениджър обаче и дали той ще успее да издърпа нагоре компанията все още е въпрос без отговор.

Въпреки проблемите, Илон Мъск обяви, че новите регистрации в социалната мрежа са на "исторически връх".

Илон Мъск ще търси нов лидер на Twitter?

Илон Мъск ще търси нов лидер на Twitter?

Реорганизацията на компанията започна с пълна сила