През последните два месеца рязко са спаднали оплакванията по отношение работата на Е.ОН България, след като компанията изпълни всички предписания на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, каза по време на бизнес закуска днес областният управител на област Варна Петър Кандиларов.

По време на срещата, председателят на Управителния съвет на Е.ОН България Манфред Пааш представи предприетите действия за подобряване на обслужването на клиентите в Североизточна България.

Клиентите ще могат да ползват новите възможности на телефонния център, в който са били въведени опция за приоритетно свързване с оператор при съобщаване за прекъсване на електрозахранването и опция за автоматична проверка на дължимите суми за електроенергия.

През март 2007 г. ще бъдат въведени обслужване на едно гише в центровете за обслужване на клиенти, поетапното разпространение на персонализирани клиентски карти с вписан клиентски номер на касите, възможност за всички битови и стопански клиенти да проверяват сметката си за потребена електроенергия на електронната страница на компанията, както и възможност за изпращане на запитвания, молби и оплаквания директно на един централизиран факс номер и електронен адрес.

Всички клиенти ще могат да заплащат потребената електроенергия чрез банкомат и Интернет, или на компютъризираните каси на компанията, които са били увеличени от 185 през декември 2006 година на 207 към момента.

На пресконференцията бе обърнато специално внимание на експлоатацията на електроразпределителната мрежа. През изминалата 2006 година средният брой на прекъсванията средно на клиент е намален с 27% в сравнение с предходната година, а средната продължителност на прекъсванията за клиент е спаднал с 32% спрямо предходната година.

Е.ОН България присъства на българския пазар от началото на 2005 г. Чрез дъщерните си дружества Е.ОН България Продажби и Е.ОН България Мрежи, Е.ОН България поддържа около 40.000 км електроснабдителна мрежа и обслужва повече от 1,1 млн. клиенти.