Купуването на нов автомобил е голяма стъпка, така че всеки, който е изправен пред такова, трябва да помисли за редица фактори. Онлайн порталът за продажба на коли Autotrader е направил проучване за това кои са най-важните фактори за шофьорите, когато са изправени пред такъв избор.
В анкетата са се включили над 1000 души от САЩ на възраст над 18 години. Ето и резултатите от нея:
- 77% от респондентите отговарят, че наличието на всички желани от тях опции в един автомобил са много по-важни от неговия цвят;
- 65% от тях твърдят, че са готови да се откажат от някоя марка коли за сметка на друга, която им предлага технологични характеристики, отговарящи на техните искания;
- 57 на сто от анкетираните предпочитат автомобилните производители да спрат да влагат сили в разработването на собствени инфотейнмънт системи и да ги насочат към синхронизиране на колите им със системите на смартфони с Android (Android Auto) и Apple (CarPlay);
- 46% са готови да платят до 1500 долара повече за нова кола стига тя да е с възможно най-интерактивното табло;
- 39 на сто от респондентите посочват, че предпочитат да използват системата за навигация на смартфона си, отколкото тази, предлагана им от автомобилния производител.