Бъдещето на туризма може би ще бъде свързано с това да посещаваме различни дестинации, без физически да сме там. Изглежда ли ви невъзможно? Според експерти от HSBC никак не е.
Анализаторите Дейв Хосе и Антон Тонев твърдят, че след години хората ще "пътуват" до всички кътчета на света с помощта на виртуална реалност (VR).
Още повече - потребителите ще могат да правят това, без да плащат нито една стотинка. Уловката е в това, че посещенията на виртуалните дестинации ще бъдат изпълнени с реклами.
"Виртуалната реалност може да създаде много възможности за отдих и развлечения и ако следва рекламните модели на технологичните гиганти, ще може да предлага тези дейности безплатно", посочват от HSBC.
Заради големия потенциал на технологията всички водещи компании в IT сферата се състезават в усъвършенстването на свои продукти, работещи с нея. От Google, Facebook и Sony са сигурни, че именно VR каските са следващата революция в сектора.