Министърът на външните работи Ивайло Калфин заминава за Германия, където ще вземе участие в Международното туристическо изложение в Щутгарт.
България е страна-партньор на изложението, смятано за най-значимото в Европа в областта на ваканционния туризъм.
Министър Калфин ще бъде начело на делегация за откриването на международното изложение „Караван, мотор, туризъм".
В рамките на посещението е предвидено министър Калфин да разговаря с министъра на икономиката на провинция Баден-Вюртемберг Ернст Пфистер, с министъра на вътрешните работи Хериберт Рех, с министъра на държавното министерство и по европейските въпроси на Баден-Вюртемберг Вили Щехеле, с президента на Ландтага Петер Щрауб.
В рамките на изложението ще се проведат и Дни на България в Щутгарт във веригата магазини Galeria Kaufhof.
Дните на България в магазинната мрежа на Galeria Kaufhof в Щутгарт се провеждат по инициатива и със съдействието на Генерално консулство Мюнхен и Службата по търговско-икономически въпроси по подобие на организираните по време на „Зелената седмица" в гр. Берлин дни на българските стоки в местните филиали на веригата.
Дните се провеждат под мотото „България - Добре дошли в ЕС" с основен организатор фирма Сънлайн Трейдинг.
По време на акцията в Щутгарт, която започва на 13 януари 2007 г. и ще продължи около 10 дни, фирмата представя 102 продукта от различни български производители: Захарни заводи - Горна Оряховица, Сигма био - София, Шоколина - Хисар, Слънчев плод - Пловдив, Контракт - Стара Загора, РАМ Комерс - София, Детелина - Севлиево, Ям&Ям - Пловдив, Винарна Асеновград, Ловико - Сухиндол, Сън Валей - Надарево, Биотест - Свобода, Жоси - София, Филипополис - Пловдив, Меком - Силистра.
През 2006 г. на CMT са се представили 1400 изложители от 95 страни, като посетителите са били повече от 180 000. Страни-партньор през 2007 г. са България и Перу.
Още преди изложението да започне на 17 ключови места в града вече има билбордове с реклама на България. На плазмени екрани на метрото се излъчва 45 секунден нов клип на България по 100 пъти дневно. Държавната агенция по туризъм постави реклами на България и на две от автобусните линии водещи до изложението, както и в самия изложбен център.