Автомобилите са внесени в страната с фалшиви документи, пренабити номера на двигателите, а след това са били препродавани няколко пъти.
Това е схемата, която Константин Титянов - директор на ОДП - Благоевград, разкри.
30 предварителни проверки е образувала прокуратурата досега срещу лица, които са участвали пряко или косвено в трафика на луксозните коли.
След разследваните в аферата са попаднали длъжностни лица - митнически служители, гранични полицаи, нотариуси и известни бизнесмени от цялата страна.
Неделчо Съботинов
на 22.04.2008 в 15:08:19 #3Се, а онези 60 000 чисто нови коли, които ще се продадат тази година в България (голямата маса от тях са опели, тойоти, шкоди, фолксвагени и т.н. НЕмутренски коли) защо не се крадат? Имат си застраховки и никой не ги пипа. Такъв контрол сме си измислили и той върши работа.
Abadbobata
на 22.04.2008 в 14:58:33 #2А от високите етажи на властта?
ce
на 22.04.2008 в 14:42:12 #1ето защо не се краде в БГ, защото крадат убавите коли от запада :-) (по повод стара статия за това как в БГ не се крадяли коли ..)