Социалната платформа TikTok ще предлага и доставка на храна. Услугата ще стартира в САЩ от март следващата година. Новата концепция се нарича "TikTok Kitchens" и е вдъхновена от потребителите на платформата, които създават съдържание, свързано с приготвяне на ястия, пише Business Insider.

 TikTok Kitchen ще се развива в партньорство с компания на име Virtual Dining Concepts. Общо 300 TikTok ресторанти са планирани за март, като се очаква те да стигнат 1000 до края на 2022 г. Платформата ще работи с вериги, разпознаваеми в цялата страна -  Buca di Beppo и Bertucci's.

Ресторантите в цялата страна също могат да кандидатстват, за да станат партньор на TikTok в това направление, което ще им позволява да приемат поръчки за приготвяне на храна от TikTok Kitchen.

Менюто на виртуалният ресторант на тема социални медии ще включва ястия, популярни сред потребителите на платформата, като печени тестени изделия бургери и ястия от макарони. Очаква се предложенията да се адаптират заедно с променящите се хранителни тенденции в приложението и ще се актуализират на три месеца, съобщиха от компанията.

TikTok има средно над 130 милиона активни потребители месечно в САЩ, а приложението е изтеглено над три милиарда пъти в световен мащаб.

#FoodTok е свързано с храната съдържание в TikTok, като включва експериментиране с рецепти и трикове за готвене. Това е едно от най-популярните движения в платформата.

Приходите от продажбите на TikTok Kitchen ще отидат за подкрепа на създателите, вдъхновили менюто, както и други създатели, които искат да измислят нови интересни рецепти.