Акциите на Netflix достигнаха първия си рекорд от близо три години насам, тъй като инвеститорите не спират да гравитират към стрийминг компанията. Причината за това е в нейната стратегия за подобряване на рентабилността, която очевидно дава перфектен резултат, съобщава Bloomberg.

Цената на акциите на американския стрийминг гигант се повишиха с 1,5 процента, достигайки връх, който за последно беше изкачен през ноември 2021 година - пикът на успеха от ерата на Covid-19.

Печеливша стратегия: начинът, по който Netflix печели нови абонати

Печеливша стратегия: начинът, по който Netflix печели нови абонати

8 милиона души се присъединиха към платформата само за три месеца

В знак на нарастващата си рекламна мощ, на 20 август от компанията разкриха повече от 150 процента увеличение на ангажиментите за предварителни продажби на реклами в сравнение с 2023 година.

"Инвеститорите наистина възприемат стратегията на Netflix", заяви Даниел Морган, старши мениджър в Synovus Trust.

Снимка 571326

Източник: GettyImages

Цената на акциите на компанията се повиши в рамките на шеста поредна сесия и нарасна с повече от 40% тази година. Това поставя Netflix доста пред Walt Disney и значително пред Warner Bros. Discovery и Paramount Global.

Преди Netflix харчеше твърде много пари за съдържание, имаше отрицателен свободен паричен поток и емитираше голям дълг. Вече не прави това и резултатите са все по-видими.

Рекордът на платформата за стрийминг видео съдържание представлява забележителен обрат за акциите, които в един момент загубиха повече от 75% от стойността си от върха си прееди три години. Цената на им нарасна четворно откакто Netflix предприе мерки срещу споделянето на пароли и въведе абонаментна услуга с реклами - стъпки, на които дълго се съпротивляваше, в крайна сметка предприе.

През второто тримесечие на 2024 година компанията увеличи преднината си пред конкурентите, като привлече 8,05 милиона клиенти.

HBO остава в историята: Max е наличен за стриймване в България

HBO остава в историята: Max е наличен за стриймване в България

В Мах е достъпно двойно повече съдържание в сравнение с предната стрийминг платформа