Теленор осигурява приоритетно обслужване за бизнес клиентите си с малки фирми, обслужвани в магазините в цялата страна. Телекомът ще им предостави възможност да си запазят ден и час за обслужване или консултация относно абонаментите на фирмената група или предлаганите от оператора услуги. Част от служителите в обособени магазини, бизнес експерти, ще бъдат специално обучени да отговарят на запитванията на малките бизнес клиенти.

Бизнес клиентите на Теленор могат да запазят среща в магазин по тяхно желание през онлайн форма на уебсайта на Теленор. Там те могат да заявят удобни за тях време и място, където да бъдат обслужени.

"В непрекъснато променяща се бизнес среда, малкият и среден бизнес има нужда от индивидуално и ефективно обслужване. Ефективността и надеждността на използваните услуги и партньорите, с които те работят, се превръщат във все по-важен фактор за техния успех. С комбинацията от достъпни телекомуникационни решения и ефективно обслужване с лично внимание към всеки клиент, Теленор ще отговори на динамиката и все по-високите изисквания на бизнесите към телеком операторите", каза Богдан Узелац, главен търговски директор на Теленор.

Бизнес експертите на Теленор имат за цел да подобрят обслужването на бизнес клиентите на оператора, като го направят по-бързо и удобно. Съществуващите бизнес клиенти на компанията, както и всички нови клиенти ще бъдат уведомени за обслужващия ги магазин. Това ще е и мястото, където ще могат да получават информация за възможни решения за бизнеса им, да бъдат обслужени индивидуално и да бъдат подпомогнати с управлението на използваните услуги в Теленор.