Проучване на GfK по поръчка на Hayat Bulgaria показва, че тенденцията на увеличаване на стойността на изразходваните парични средства в категорията на перилните препарати се запазва и следва траен ръст от увеличение със средно 3 % - през 2008 общата стойност е в размер на 98 501 млн. лв., през 2009 има плавно покачване на 100 830 млн лв., а очакваният ръст според прогнозите на турската компания за 2010 е за около 103 млн. лева.

Подобна е и тенденцията в сектора на омекотителите и препаратите за миене на съдове, където се очаква все по-засилена конкуренция в рамките на продуктовото и ценово предлагане.

Според данните от проучването марките на Hayat в България се радват на изключителен интерес сред потребителите в Източна България. Дамските хигиенни продукти на компанията например заемат 92 % от пазара на тези продукти в страната. В градовете на юг и в София основен дял имат препаратите за пране, омекотителите и препаратите за съдове.