Изпълнителният директор на авиокомпанията Брансън е съобщил, че не изключва вероятността за анулиране на поръчката на А380, тъй като забавянето вече е извън всякакви нормални срокове, а компанията понася тежки загуби от пропуснати ползи.
Световните финансови пазари наблюдават от близо всеки отказ за доставка на самолети на европейската компания Airbus, тъй като това може да окаже негативно влияние върху еврото и търговския баланс на Франция.
Вчера, Корейските авиолинии отказаха доставка на самолети произведени от Airbus и пренасочиха поръчката си към американския производител Boeing. Южнокорейската компания купи 25 „боинга", от които 5 модела В747-8s, 5 модела 777-200s (който ще замени карго модификацията на А380) и още 15 пътнически самолета на Боинг.
След последната голяма поръчка на Корейските авиолинии, Боинг вече има поръчани 857 самолета тази година, което е с 508 самолета повече от загубилата популярност през последните месеци европейска компания Airbus.
Тъй като поръчките се сключват за сравнително дълъг период напред във времето, негативите от слабото представяне на Airbus ще се отразят на френската икономика едва след 2-3 години.