Три варианта на каросерията, два - на задвижването на колелата и мощност от 300 до 760 kW - новата генерация на Porsche Taycan вече не е просто модел, а по-скоро семейство от цели 16 версии.

Така към електрическата линия се присъединяват Taycan 4 sports sedan, както и новите Taycan GTS и Taycan GTS Sport Turismo. От Porsche заявяват, че моделите за 2025 г. са с повече мощност, по-голям пробег, ускоряват по-бързо, могат да се зареждат за по-кратко време и с по-голяма стабилност на процеса на зареждане.

Никой (ли) не иска Porsche Taycan

Никой (ли) не иска Porsche Taycan

Електрическите суперколи губят над половината от цената си след само 4 години лека употреба

При наличие на 800-волтови DC зарядни станции, новият модел може да се зарежда с мощност до 320 kW при идеални условия. Максималният капацитет за рекуперация при намаляване на скоростта е увеличен до 400 kW.

Taycan GTS, предлаган като спортен седан и Sport Turismo, развива 515 кВт мощност при активиране на Launch Control. Новата функция push-to-pass осигурява допълнителни 70 кВт за 10 секунди. Моделът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.3 секунди и има пробег до 625 км по WLTP.

Екстериорът на GTS се отличава с черни и антрацитно сиви елементи, включително спортни престилки и 20-инчови колела Taycan Turbo S Aero Design. Интериорът включва материали Race-Tex и черна кожа, адаптивни спортни седалки Plus и GT спортен волан.

Снимка 691203

Източник: Porsche

Taycan 4 комбинира ефективността на базовия модел със задвижване на всички колела. Предлага се с две батерии: стандартна Performance с пробег до 559 км и опционална Performance Plus с пробег до 643 км. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.6 секунди.

Стандартното оборудване на Taycan 4 включва 19-инчови колела, матрични LED светлини, адаптивно въздушно окачване и система Porsche Active Suspension Management. Интериорът разполага с комфортни седалки с електрическо регулиране, частично кожена тапицерия и звукова система с 10 високоговорителя.