Германският производител на спортни стоки Adidas потвърди официално, че готви продажбата на американската си марка Reebok. В официално съобщение от компанията посочват, че вече са започнали този процес.
"Reebok and Adidas ще имат възможност значително по-добре да осъзнаят потенциала си за растеж независимо един от друг", казва главният изпълнителен директор на компанията Каспър Ростед.
"Ще работим усърдно през следващите месеци, за да осигурим успешно бъдеще на марката Reebok и на екипа зад нея", допълва той.
Продажбата на американския бранд е част от новата 5-годишна бизнес стратегия на Adidas, която предстои да бъде представена на 10 март. Германският гигант купи марката преди 15 години с цел да разшири присъствието си на американския пазар и да се конкурира успешно с Nike.
През последните години обаче Reebook не се представяше добре в САЩ и изгуби пазарен дял. В настоящия момент брандът допринася за едва 7% от продажбите на Adidas от 18% към 2010 година.