Най-голямата международна верига хотели в България - Hyatt - разширява присъствието си у нас. На "хоризонта" се очаква откриването на седми хотел - AluaSoul Sunny Beach Resort & Spa, допълнение към Inclusive Collection, който се намира в един от най-големите български морски курорти Слънчев бряг и очаква да започне да посреща гости през 2025 година.

Hyatt навлезе на местния пазар с откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г., за да спечели водещ пазарен дял и да позиционира България като основен пазар в региона само за три години.

Това постижение следва откриването на няколко нови обекта тази година, последният от които е Hyatt Regency Pravets Resort.

Hyatt отваря четири хотелски комплекса по българското Черноморие

Американска верига с хотел в София стъпва на българското Черноморие с четири нови 5-звездни комплекса

Веригата спонсорира една от най-престижните световни награди в областта на архитектурата, често наричана "Нобелова награда за архитектура"

Най-големият хотелски оператор в България за 3 години

България заема важно място в стратегическото разширяване на Hyatt в Източна Европа. Портфолиото на компанията в страната е резултат от партньорството с Terra Tour Service, собственик на Hyatt Regency Sofia. Въпреки предизвикателствата, породени от пандемията, този обект под управлението на Hyatt, днес е на първо място сред 168-те хотела в столицата и се утвърди като основният им представител в България.

Успешното партньорство доведе до много скорошното откриване на Hyatt Regency Pravets Resort, управляван като RIU Pravets Resort преди мащабната реконструкция и репозициониране. Междувременно придобиването на Apple Leisure Group (ALG) от Hyatt отвори възможност за четирите черноморски курорта, които посрещат гости от по-рано тази година.

Снимка 628735

Източник: Hyatt

"Винаги съм отдавал приоритет на дисциплинирания подход към развитието, стремейки се да развивам нашите марки по правилния начин. Това включваше създаването на висококачествен, спомагащ за изграждане на марката хотел, управляван от Hyatt, в столицата, което ни позволи да разберем в дълбочина страната, да развием инфраструктурата и да се възползваме от местните таланти.

Успехът ни в България потвърждава, че този подход наистина е рецепта за дългосрочен успех, тъй като очакваме с нетърпение откриването на седмия ни хотел през пролетта на 2024 г.", споделя Такуя Аояма, вицепрезидент "Развитие" в Hyatt.

След многомилионна инвестиция за ребрандиране: Hyatt се превърна в най-голямата хотелска верига у нас

Ребрандиране за милиони създаде най-голямата хотелска верига у нас

Големите вериги търсят надеждни партньори в интересните за тях дестинации

През следващите 3 години Hyatt планира да открие още 6 хотела в региона, с разширяване в България, Естония, Сърбия, Албания и Хърватия. Следва и Румъния.

България се откроява като най-големия пазар на Hyatt в Източна Европа, с най-голям брой хотели и стаи, което подчертава стратегическото й значение в плановете за растеж на компанията.

"Непрекъснатият икономически растеж в региона на Източна Европа, който надминава този в Западна Европа, предоставя изобилие от възможности за международните хотелски марки както като източник на търсене, така и като дестинация", допълва вицепрезидентът "Развитие" в Hyatt.

Снимка 481716

Източник: Hyatt Regency Sofia

В началото на август Hyatt отново беше във фокуса на събитията в хотелиерския бранш

Преди три месеца Волфганг Пачула, генерален мениджър на двата хотела - софийския Hyatt Regency Sofia (разположен на пл. "Васил Левски" 1) и Hyatt Regency Pravets (познат в миналото като Riu Pravets Golf & Spa) - коментира за Money.bg, че "българският хотелиерски пазар има огромен потенциал".

По думите на Пачула тогава, репутацията на бранда е достатъчно силна, за да доведе у нас изцяло нови туристи от целия свят. "Имаме силна програма за лоялност с много привилегии, която доказано привлича клиентите да избират нашите хотели, независимо къде се намират те по света", обясни той, добавяйки, че международните вериги имат способността да привличат нови туристи на всеки един пазар, на който се установят. 6-те хотела на Hyatt у нас разполагат с над 5000 легла, което предполага и наистина сериозен брой нови посетители на страната.

Hyatt се превърна в най-голямата международна хотелска верига у нас и това (скоро) ще се усети на пазара

Hyatt се превърна в най-голямата международна хотелска верига у нас и това (скоро) ще се усети на пазара

Популярният бранд има способността да привлича нови туристи навсякъде, където стъпи

Hyatt в световен мащаб

През 2022 г., Hyatt постигна впечатляващ успех, като отбеляза шестата си поредна година като най-бързо развиващата се хотелиерска компания в света.

Hyatt е хотелиерската група с най-много луксозни маркови хотели в курортни места в света, с 13% дял на луксозните маркови стаи в световен мащаб. Тя управлява над 1250 хотела с над 304 000 стаи и над 189 000 служители в 76 държави.

Четири реновирани хотелски комплекса отворят врати под бранда Hyatt по българското Черноморие

Четири реновирани хотелски комплекса отворят врати под бранда Hyatt по българското Черноморие

Финансов партньор по проекта е Банка ДСК