Групата на Бош в България отбелязва рекордни продажби в страната. Това стана ясно днес по време на пресконференция, на която бяха обявени финансовите резултати на компанията.

През финансовата 2015 година групата е реализирала близо 100 милиона лева приходи (51 милиона евро). Пълното придобиване на бившия джойнт венчър БСХ Домакински уреди България ЕООД и на софтуерната българо-немска компания ProSyst е увеличило продажбите с почти 24 милиона евро.

Бош реализира силен растеж и благодарение на оперативния си бизнес – спрямо предходната година продажбите са се увеличили с 27%, което означава, че компанията расте по-бързо от локалния пазар. „Продължаваме да засилваме присъствието си в България чрез продажби и придобивания“, обяви Михай Болдижар, генерален директор на Роберт Бош ЕООД.

Броят на служителите на Бош в България нараства до над 150 през 2015 г., като в това число се включват и неконсолидираните дружества. В България Бош е директно представен с три от четирите си бизнес сектора – „Автомобилни технологии“, „Потребителски стоки“ и „Енергийна и сградна техника“.

От компанията си поставят за цел да продължат растежа и през 2016 година. „Планираме да се разрастваме не само с иновативни продукти, но и с иновативни услуги“, каза д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Бош, по време на годишната пресконференция на Група Бош в Германия.