Общият обем на онлайн покупките на американците в Cyber Monday, който тази година се падна на 27 ноември, възлиза на рекордните 12,4 милиарда долара, според доклад на Adobe Analytics.
В сравнение с миналата година сумата на продажбите се увеличава с 9,6%.
Това говори за устойчивостта на американските потребители въпреки нарастващите лихви и високата инфлация, отбелязва Financial Times.
В пиковия час между 10 и 11 сутринта американско онлайн заявките на американците достигнаха 15,7 милиона долара на минута, отбелязва Barron's.
Отстъпките в определени категории достигнаха рекордни нива тази година, включително 31% в електрониката, спрямо 25% през 2022 г., според Adobe.
Най-купуваните артикули включват конструктори Lego, видеоконзоли Switch от Nintendo и PlayStation 5 от Sony, както и слушалки и смарт часовници.
По-рано беше съобщено, че онлайн продажбите в Черния петък в САЩ са нараснали със 7,5% и също са достигнали исторически връх от $9,8 млрд. В събота и неделя американците са похарчили още $10,3 млрд., което е със 7,7% повече от миналогодишната сума.