Медийната компания на Рупърт Мърдок "Нюз корп" (News Corporation) разработва в пълна тайна изцяло дигитален вестник, който ще дебютира на таблета iPad на Apple догодина, преди да се появи и на други платформи. Това предаде Франс прес, цитирана от БТА.

В. "Ню Йорк таймс" съобщи, че двете компании вече са вложили 30 милиона долара в новата медия. Назначени са около 100 журналисти от печатни издания като "Ню Йоркър", в. "Ню Йорк таймс", "Ню Йорк пост" и "Атлантик", както и от телекомуникационната компания Ей О Ел (AOL).

Плановете за дигиталния вестник със заглавие "Дейли" (The Daily) включват месечна такса от около 4 долара, която ще се плаща през виртуалния магазин на "Епъл". Той ще излиза веднъж дневно с актуализации и няма да има външни линкове.