Продажбите на технологичния гигант Apple, изчисляван на 642 млрд. долара, бяха надминати от тези на над 100 пъти по-малката фирма Fitbit с капитал от “скромните” 6 млрд. долара. Става въпрос конкретно за продажбите на “умни” часовници и фитнес тракери.

И двете компании пуснаха почти по едно и също време своите нови продукти. Специално Apple Watch беше доста силно рекламиран, но резултатът му на пазара е разочароващ. От не толкова популярната компания Fitbit са продали 4,7 млн. устройства при резултат от 3,9 млн. за Apple.

Тези цифри показват ръст и за двете фирми в сравнение с предходната година, когато потребителите купиха 2,3 млн. смарт часовника и фитнес тракера на Fitbit и .... нула на компанията на Тим Кук. Общо пазарът на такива устройства е скочил с цели 200% с ръст на продажбите от 7,1 млн. до 21 млн.