Полската модна група LPP обяви планове за удвояване на броя на магазините си през следващите три години, включително от бюджетната си марка Sinsay. Целта е да увеличи общия обем на продажбите на компанията.

LPP има присъствие на 39 пазара, а целта е да има 4 755 магазина до края на 2026 г., включително 3248 магазина Sinsay, съобщават от компанията, цитирани от Reuters.

"През следващите три години планираме да удвоим нашата традиционна мрежа и междувременно да генерираме два пъти по-голям обем продажби, в сравнение с днес", коментира изпълнителният директор Марек Пиехоцки в писмо, публикувано с годишния отчет на компанията.

За финансовата 2023 г. приходите на LPP са с 9,3% или 17,41 милиарда злоти (4,38 милиарда долара). Нетната печалба се е увеличила с 85,5% до 1,61 милиарда злоти. Изпълнителният директор коментира, че пазарът в големите градове е наситен и концепцията Sinsay позволява разгръщането на голям магазин.

Компанията има план да увеличи площта на своята логистична мрежа с близо 50% през 2024-25 г. Планира да предложи дивидент от 610 злоти на акция спрямо предишно предложение от поне 570 злоти.

В средата на март акциите на компанията паднаха рязко, след като доклад на Hindenburg Research постави под въпрос продажбата на нейния бизнес в Русия, част от продажба в отговор на руската инвазия в Украйна.

LPP отново отхвърли твърденията в доклада и заяви че не е имало оперативна или търговска дейност в Русия след продажбата на бизнеса през юни 2022 г.