От 1 септември Даниела Йорданова поема поста бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле", обявиха от компанията. Пазарът обхваща България, Румъния, Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Северна Македония, Косово, и става член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа.
Даниела Йорданова започва кариерата си в "Нестле България" преди повече от 10 години. Тя е продуктов мениджър "Чисто разтворимо кафе" на "Нестле Югоизточна Европа" още от 2018 година при формиране на пазарното подразделение на групата. Възпитаник е на Математическата гимназия в Русе. Завършва висше образование в Икономическия университет във Варна и притежава диплома от Chartered Institute of Marketing, както и Еxecutive MBA от Cotrugli Business School. Има предишен професионален опит във фирмата за сладки изделия "Победа" - Бургас.
"Нестле България" отчита растящ оборот за 2021 година - с над 10% до 292 милиона лева.
"Реалният вътрешен ръст, който отчита продажбите в обем по цени от предходната година, е 8.7%", заяви изпълнителният директор на компанията Петър Стоилов.
През ноември 2021 година с инвестиция от 19 милиона лева швейцарският гигант започна производство в софийския си завод на втори глобален бранд след Kit-Kat - шоколадовите дражета Smarties, предназначени за местния пазар и за експорт.
"Планът за 2022 година е за производство на 18 378 тона продукция. За първото тримесечие на тази година "Нестле България" отчита 11.4% ръст на приходите, които достигат 80.6 млн. лв. Очакванията са, че оборотът за 2022 г. ще надхвърли 300 млн. лева, повлиян и от инфлацията", обобщава Петър Стоилов.
В България "Нестле" оперира в няколко продуктови категории. И през 2021 година българското дружество запазва лидерските си позиции в стойност на пазара на кафе, при храните за домашни любимци, кулинарните продукти и зърнените закуски. Компанията е на четвърто място при шоколадовите изделия и на трето - при храни за малки деца.