Около 30 % от площта на Пловдивския панаир вече е заявена за догодина от международни фирми. Това заяви Йордан Радев, директор на Пловдивския панаир в предаването "Неделя 150" на БНР днес.

"Над 150 хиляди посетители са преминали пред Пловдивския панаир, като това е една от чертите, които прави панаирът привлекателен за бизнеса", допълни директорът на Пловдивския панаир.

Според него посланикът на САЩ Джон Байърли е заявил, че няма разлика между чуждите и българските фирми по продукциите, които показват на панаира.

Тази година хитът на Пловдивския панаир бяха хай тек технологиите, автомобилостроенето, което показва един нараснал стандарт на българските фирми и граждани, обяви Радев.

Панаирът приключи вчера, след като бяха раздадени 51 златни медали в тазгодишното му 62-ро издание.