Air France представи новата си авиокомпания Joon. Тя е насочена към младите работещи хора на възраст между 18 и 35 години, чийто начин на живот се върти около дигитални технологии, обясняват от компанията. Joon ще започне да извършва полети на средни разстояния от Париж-Шарл де Гол, а през лятото на 2018 г. и на дълги разстояния

Joon няма да бъде нискотарифна авиокомпания, тъй като ще предлага оригинални продукти и услуги, които са отражение на тези на Air France, казват още от авиокомпанията.

"Визуалната му идентичност се основава на електрически син цвят, символизиращ както динамичното отношение на авиокомпанията, така и небето, пространството и пътуването. Униформата на екипажа на Joon ще бъде вдъхновена от новите модни тенденции, удобни и елегантни", гласи представянето.

"Започнахме със сегмента на целевите си клиенти на новото хилядолетие, за да създадем този нов бранд, който означава нещо за тях. Нашият бриф бе кратък и прост: да намерим име, което да илюстрира позитивното състояние на ума. Това поколение ни вдъхнови много: епикурейско и свързано, те са опортюнистични в положителния смисъл на думата, тъй като знаят как да се насладят на всеки момент и търсят качествени преживявания, които искат да споделят с другите. Joon е бранд, който носи тези ценности", заяви Каролайн Фонтен, вицепрезидент в Air France.

Тази нова авиокомпания ще бъде управлявана от Жан-Мишел Матю, главен изпълнителен директор на Joon. "Създаването на нова авиокомпания е исторически момент в много отношения. Joon е още една стъпка в разгръщането на стратегическия проект Trust Together. Създаването ѝ ще подобри рентабилността на Air France Group, което ще позволи да се намалят разходите и да се осигури устойчивост на бизнес модела. Жан-Мишел Матю, който от самото начало е участвал в създаването на тази нова авиокомпания, днес става главен изпълнителен директор. С всички екипи от групата ние съсредоточаваме енергията си върху успешното стартиране на Joon ", каза Франк Тернер, главен изпълнителен директор на Air France.