42 цента на акция - това е печалбата на Facebook през последното тримесечие.
Очакванията бяха за 32 цента на акция, така че резултатите са доста по-добри от прогнозите. Колкото до приходите на компанията - те достигат 2.9 милиарда долара, което също е малко над предварителните прогнози на експертите, коментира Bloomberg, цитиран от bgonair.bg.

Можем да се припомни, че за същото тримесечие на миналата година социалната мрежа генерира приходи от около 1,8 милиона. Тоест увеличението на годишна база е с около 1 милиард долара.

Как се развива бизнесът на компанията?

В момента от Фейсбук твърдят че имат около 1,3 милиарда активни потребители всеки месец, като броят им отчита лек ръст спрямо предходното тримесечие.

Един милиард от тези хора влизат в социалната мрежа през телефоните си.

Именно затова компанията се фокусира върху мобилните реклами.

И като говорим за постъпленията, близо 2.7 милиарда от общите приходи на Facebook са от реклама, т.е. огромната част от тях.

Увеличението спрямо миналата година е с 67%.

През първото тримесечие растежът достигна 82%, така че имаме известно забавяне на темповете, с които се увеличават рекламните приходи, но въпреки това те си остават впечатляващи.

62% от рекламните постъпления се падат на мобилните реклами.

Тази тенденция е устойчива, Facebook отдавна се опитваше да постигне тази цел. И сега изглеждат достатъчно добре позиционирани, заедно с компании като Google, за да спечелят от тази мобилна еуфория.