Tesla вече бърка дълбоко в джобовете си, за да предлага отстъпки от цената на своите електрически превозни средства в Китай в края на това тримесечие. Китай е номер 1 пазар за Tesla и представянето му влияе значително върху общите финансови резултати.
Подобно на други пазари, Tesla често предлага отстъпки към края на тримесечието, за да се опита да продаде възможно най-много от стоката си.
Според анализатори Tesla изглежда бърка по-дълбоко в джобовете си, за да увеличи търсенето в края на това тримесечие в Китай.
Спорец Weibo, местна платформа за социални медии в Китай, Tesla е публикувала нови отстъпки за моделите си в Китай, валидни, ако клиентите приемат доставка преди 31 март.
Tesla заявява, че отстъпките са "до 34 600 RMB", което е приблизително 4 800 долара.
Има и други стимули като при покупка на автомобил със задно задвижване на Model Y клиентът може да се възползва от застрахователна субсидия от 8000 юана, като закупи съответната автомобилна застраховка чрез кооперативна застрахователна агенция.
Това са големи отстъпки, като се има предвид колко превозни средства Tesla доставя в Китай. Брутните й печалби непрекъснато намаляват повече от година.