Най-голямата социална мрежа е напът да влезе в ново амплоа. След въвеждането на възможности за онлайн базар Facebook ще тества функция, с която платформата ще вдъхне в сферата си на дейност от духа на професионалната социална мрежа LinkedIn.
Компанията изпитва нововъведение, което ще позволи на администраторите на страници да създават обяви за работа и да си търсят служители, като получават необходимите документи чрез Facebook.
"Въз основа на маниер, което сме забелязвали във Facebook, където много малки предприятия публикуват информация за свободните работни места на страниците си, ние тестваме възможността за администраторите на страници да създават обяви за работа и да получават заявления от кандидати", заяви говорител на компанията пред агенция Reuters.
Ходът може да разклати позициите на LinkedIn, чиято основна дейност е именно в професионалната сфера.
Бизнес платформата натрупва по-голямата част от своите приходи от набиращите персонал за своите компании. За тази цел потребителите плащат месечна такса.
С функцията на Facebook компаниите могат да насочват повече трафик към страниците, които поддържат, като за нововъведението ще се плаща на социалната мрежа.