Инвестициите на „Загорка" АД от приватизацията до края на 2006 г. са около 90 млн. евро, съобщиха от компанията.
За миналата година "Загорка" АД регистрира печалба преди лихви и данъци от почти 6 млн.евро, което е с 26% повече от предходната 2005 г.
„Загорка" АД е лидер по продажби на бирения пазар в страната за 2006 г. с 30% пазарен дял. Компанията е реализирала 1 538 205 хектолитра, което е с над 9% ръст в сравнение 2005 г.
"Финансовият ръст на "Загорка" АД за 2006 г. се дължи преди всичко на реализираните продажби на българския пазар и на политиката на Heineken, предприета от началото на изминалата година, за икономии на фиксираните разходи, твърдят от компанията.
Приоритетите тази година ще са съсредоточени върху печелившите търговски марки, гарантиращи висока рентабилност и дългосрочност на бизнеса; увеличаване на дистрибуцията и постигане на по-добра ефективност в производството, информираха от "Загорка" АД.