TheSocks, официалният представител на Happy Socks за България обяви за продажба бизнеса си у нас и в Румъния. От съобщението, публикувано в сайта за покупко-продажба на компании kpd.bg, става ясно, че за продажба е обявено както търговското оборудване за магазините, така и стоката на склад и наличната към момента в единствения, работещ магазин на фирмата. А търсената цена е 150 000 лева.

"Планираме да продължим да развиваме бизнеса си, но с намален фокус", коментира пред money.bg Мирела Димитрова от TheSocks. И добави:"Пренасочваме се към друг бизнес и имаме желание да излезем от бранда Happy Socks като дистрибутори за България и Румъния".

Тя обясни, че новият бизнес на компанията ще представлява онлайн дрогерия за лекарства без лекарско предписание, козметика, хранителни добавки и супер храни и ще функционира в цяла Европа. Очаква се платформата да стартира в рамките на няколко месеца.

От основаването на TheSocks през 2016 г. брандът върви много силно до 2019 г.

"В началото ни беше доста трудно, но със силен маркетинг успяхме да се наложим през първите няколко години. Тогава, съответно започнаха да се появяват всякакви брандове, включително и фалшиви Happy Socks под различни брандове, които копираха изцяло нашите визии", спомня си тя.

Ковид пандемията обаче нанася сериозен удар на компанията, заради затварянето на моловете в България и Румъния.

Българският IT партньор на Lufthansa Technik: Какво е да правиш бизнес с гигант и защо вече няма работа за младите програмисти у нас

Българският IT партньор на Lufthansa Technik: Какво е да правиш бизнес с гигант и защо вече няма работа за младите програмисти у нас

IT секторът у нас - огромната си част е HR посредничество и какво прави CleverPine различна

"До преди пандемията имахме три магазина в София и два - в Румъния. На този етап работи само магазинът ни на софийският площад "Славейков", разказа още Мирела Димитрова.

Тя сподели още, че през миналото лято компанията е била единственият ритейл магазин на бранда Havaianas в България. Това дало предимство на фирмата през летния период, в който чорапите не вървят толкова добре, колкото през зимата.

"Тази година правим различна концепция - излизаме от монобранд магазините, като в новия ни магазин, който ще бъде отворен през май или юни ще се продават Happy Socks, Havaianas и Crocs", обясни Мирела Димитрова. Тя отбеляза, че ако компанията все пак не успее да продаде бизнеса и тази година е успешна за него плановете са догодина той да бъде разраснат.

"Не искаме просто да го затворим", обобщи Мирела Димитрова.

Да дойдеш в България и да развиеш успешен бизнес, който няма аналог у нас и то само за 4 години: една компания за мото турове

Да дойдеш в България и да развиеш успешен бизнес, който няма аналог у нас и то само за 4 години: една компания за мото турове

Как един специфичен бизнес се налага на пазара у нас?