По време на коледните и новогодишни празници в Пощенска банка ще работи денонощен мониторинг център, който ще следи за нормалното функциониране на банкоматите на банката при очакваното увеличение на трансакциите в края на годината.
Центърът ще следи за инциденти или възникване на проблеми с обслужването на трансакции на банкоматите на финансовата институция. Картодържателите на Пощенска банка ще могат да разчитат на денонощно съдействие от страна на Центъра за обслужване на клиенти на телефон 080018000, който се избира безплатно от цялата страна.
Клоновете на Пощенска банка ще обслужват клиенти на пълен работен ден от 8.30 до 17.00 часа през всички официални работни дни с изключение на 30 декември, когато във връзка с приключването на годината работата с клиенти ще е до 12.00 часа.