Шведската верига за обзавеждане на дома IKEA ще открие свой център за поръчки в Пловдив.

Обектът ще бъде разположен в новия мол в Града под тепетата - "Пловдив Плаза" и ще отвори врати през ноември, заедно с официалното откриване на търговския център.

Центърът за поръчки ще е третият за компанията в страната след тези във Варна и Бургас. Той ще бъде на 2 етажа с обща площ от 2100 кв. м, а в него ще работят между 25 и 30 души.

IKEA планира нови магазини в два града у нас

IKEA планира нови магазини в два града у нас

Ето къде може да отворят врати те

Новината съобщи управителят на IKEA България Никос Инфантидис по време на представянето на новия каталог на шведската верига. "Полагаме усилия за улесняване на достъпа, за да сме по-близо до българските ни клиенти. Смятаме, че новият център ще бъде един от най-успешните ни обекти", заяви Инфантидис.

Инициативата по отваряне на център за поръчки на IKEA в Пловдив се обсъжда от известно време. Това ще бъде вторият обект на веригата (след този в Бургас), който се намира в мол и изглежда ще следва неговата стратегия.

"Обектът в Бургас оперира в мол, което не е много характерно за IKEA, но е много успешен, особено в комбинация с онлайн магазина ни", заяви управителят на компанията у нас.

IKEA промени магазина си в София и нае нов логистичен център

IKEA промени магазина си в София и нае нов логистичен център

В обновяването са вложени 300 000 евро

Повече клиенти, по-голям оборот

Шведската верига отчита 113 млн. лева оборот от бизнеса си в България през изминалата година. Приходите са с 10 млн. лева повече, отколкото през предходната, а ръстът на продажбите е 12%.

Компанията оперира от 7 години в страната ни, като е привлякла общо 16 млн. клиенти чрез всичките си канали на обслужване. "Всяка година клиентите ни растат със средно 14%, а средният ръст на оборота е 12%", съобщи Инфантидис. "Седемте години на IKEA в България са една успешна история", отбеляза той.

IKEA е отчита общо 2.9 млн. клиенти през всички свои канали през последните 12 месеца, като 1.2 млн. от тях са нови клиенти. Ресторантската зона на шведската верига се радва на все по-голям интерес, като там са сервирани 700 000 порции.

ИКЕА отчете 103 милиона лева от бизнеса си в България за последната година

ИКЕА отчете 103 милиона лева от бизнеса си в България за последната година

Миналата седмица дъщерното дружество на веригата у нас смени ръководителя си

"В IKEA не продаваме само продукти, а предоставяме цялостно клиентско преживяване. Ресторантът ни е голяма част от това преживяване", каза мениджърът.

Шведската верига за дома поддържа принципа да предлага качествени стоки на достъпни цени. При мебелите най-продаваните продукти са традиционни за IKEA кушетка, гардероб и диван, а сред аксесоарите - купички за хранене, LED крушки, батерии и други консумативи.