Mr.Bricolage стъпи в Македония, като отвори днес първия си магазин в Скопие и 14-ия на Балканите. Проектът е на стойност 1,5 милиона евро, които са инвестирани от българо-френското дружество „Доверие Брико" АД, съобщиха от компанията.

Обектът предлага на клиентите в Македония широк избор от над 30 000 артикула, 70% от които са износ от България. Богатият продуктов асортимент е разположен на площ от 3000 м2 и разпределен в сектори електричество, железария, дърво, подови настилки, баня, бои и лакове, градина. Всички артикули са селектирани прецизно, за да отговорят максимално на пазарните тенденции и местното търсене, като същевременно предлагат високо качество на конкурентни цени.

"Навлизането в Македония е следващата стъпка от стратегията за развитието на веригата ни в Източна Европа. В Македония интегрираме нашата успешна формула: Всичко за дома и градината под един покрив и на разумни цени. Професионалните съвети на нашите експерти и приятната атмосфера гарантират правилния избор при всяка покупка. Регионалната експанзия е и възможност за развитие на експорта от България", сподели Андрей Евтимов, изпълнителен директор на "Доверие Брико" АД.

Компанията планира през следващите 5 години да продължи инвестициите си в Македония. „Ще се постараем да изпълним всички желания на нашите клиенти и да им предложим качествен продукт и услуга на наистина добра цена, като подходим внимателно към всеки индивидуален проект и се опитаме да помогнем в осъществяването на всяка идея за по-уютен дом", сподели Благоя Пискачев, генерален мениджър на „Брико Македония", дъщерното дружество на „Доверие Брико" АД в Македония.

Мr.Bricolage e френска верига магазини от типа „направи си сам", която промени пазара на стоки за дома и градината, налагайки високи стандарти. „Разнообразното продуктово портфолио, приятната атмосфера и добре обученият екип, който е винаги готов да съдейства с адекватен съвет, разграничиха компанията", коментират от Mr.Bricolage България.

Компанията е създадена през 1964г. и в момента управлява 705 търговски обекта във Франция, Белгия, Румъния, България, Сърбия, Мароко, о-в Мавриций, Уругвай, Андора и Мадагаскар с 11 000 служители и площ от 1.600.000 m2, което й отрежда престижно място сред топ 4 на марките в сектора в световен мащаб.