Най-големият търговски и офис комплекс у нас до този момент - Сердика Център стартира официално своята дейност със заетост на търговските площи от 99%. Това стана ясно по време на пресконференцията, организирана от инвеститорите на проекта Sparkasen Immobilen и ECE Projektmanagement по повод утрешното официално откриване на обекта.
На въпрос на Money.bg лизинг мениджърът на ECE Projektmanagement, отговарящ за Сердика Център Марияна Васева, заяви че от 210 магазина незаети са едва три. За тях в момента се преговаря с 3 модни компании, които ще бъдат от средния към висок ценови сегмент.
Мениджърът допълни, че около 65% от всички заети площи са наети от модни компании, като някои марки правят дебют на родния или столичен пазар. Това са Zara, Bershka, Peek & Coppenburg, Stradivarius и др.
Сред магазините, ще има и такива на телекомуникационните оператори, от сектора на търговията с потребителска електроника, козметика и др. Сред веригите за бързо хранене, които са подписали договори, са KFC, Burger King, Subway, Nordsee.
На въпрос защо не са предвидени киносалони, от инвеститорите заявиха, че концепцията за изграждането на комплекса е била такава, като целта е по насочено таргетиране на потребителите.
Модерният търговски и офисен комплекс разполага с 51 хил. кв. м площи за отдаване под наем, които са разположени на три нива, кактто и 30 хил. кв, м офис площи, които се очаква да бъдат въведени в експлоатация през лятото на тази година. Предвидени са и 1600 паркоместа. Това заяви Фридрих Вакеринг, член на бордна на единия от инвеститорите Sparkasen Immobilen. Той допълни, че общата инвестиция в проекта е 210 млн. евро.
Управителят на ECE Projectmanagement за България Пламен Илчев, заяви, че върху близо 1000 кв. метра от закупената площ е предвидена за съпътстваща инфраструктура, като в това влиза и разширяването на платното на бул. "Ситняково". Сред допълнителните капиталовложения са били и изграждането на зелени площи и детски площадки в района на строежа.
На въпрос на Money.bg относно строителството на мола, който е на кръстовището на булевардите "Иван Гешов" и "Тотлебен", чието изграждане е прекъснато в момента, Илчев заяви, че това е било необходимо, за да се мобилизира целият ресурс на компанията за довършване на "Сердика център". Той допълни, че очаква същинската работа по изграждането на новия търговски комплекс да започне в близко бъдеще.
AtillA
на 18.03.2010 в 13:18:33 #8Kak iskate niski ceni kato naema e 100evro na kvadrat. Predstavete si kolko parcalki trqbva da se prodadat za da se izbie naema na edin 30kvadraten magazin + zaplatit = 7500 lv.
)))
Само Левски
на 16.03.2010 в 21:38:55 #7Една хубава новина.Колкото повече конкуренция, толкова по - ниски цени на стоките за хората.
sn
на 16.03.2010 в 09:36:25 #6не знам, кой ще влезе в това грозилище.....а кой е дал разрешителното за строеж.....идиот ли що ли....?
Bulgarian
на 16.03.2010 в 06:13:32 #5Постройте една фабрика поне бе, червени свини! Пък било то и за тирбушони.... Цялото национално богатство което заграбихте го обърнахте на лайна...!
Uau
на 15.03.2010 в 22:12:14 #4Целта е бавно унищожение на малкия бизнес и още по-яко промиване на българския мозък.Това което вече не върви в САЩ се прехвърля в източна Европа,където се създаде рай за неговото развитие.
Наблюдател
на 15.03.2010 в 19:07:49 #3като целта е по насочено таргетиране на потребителите. Малко двусмислие има тука.Нормално за бьлгарски журналист все пак.При предод се получава - (Тarget - цел ) - като целта е по насочено целене на потребители.Я някой с повече знания от мойте да обясни кво е искал да каже журналиста.
mc solaar
на 15.03.2010 в 18:03:30 #2и ще изнасяме молове
Marto_tkd
на 15.03.2010 в 17:48:08 #1ще ядем молове...