Веригата за търговия с дрогерийни стоки dm отчита оборот от 62,9 милиона лева от бизнеса си в България през първата половина на финансовата година, приключила за компанията през март 2018 година. В сравнение със същото шестмесечие, приключило през март 2017 година, ръстът е от 21,9%.
За разглеждания период инвестициите на дружеството у нас надхвърлят 740 хиляди лева. От dm посочват, че вложенията са били насочени най-вече към разширяване на обектите им в страната, обновяване на съществуващи такива, както и в логистичната им база.
Ръстът на продажбите в България за шестмесечието е осезаемо по-висок от този за групата, който е в рамките на 5,2% до 5,348 милиарда евро.
Общо магазините на dm в Европа са 3512, а служителите - близо 60 000. У нас след откриването на последния такъв в Mall Plovdiv магазините на веригата са 72 в 25 града в цялата страна.
През есента на миналата година от компанията обявиха, че планират през 2018 година да отворят 10 нови обекта. Тогава стана ясно, че приоритет за тях ще бъде София, както и останалите четири най-големи града в България.
Според данните на веригата с отварянето на последните нови магазини служителите й у нас са нараснали с 5 на сто до над 670 души. Част от тях са били назначени и в централния офис, както и в логистичния център в Елин Пелин.