Оказва се, че опитите за продажба на сокоизстисквачки с интернет достъп за 400 долара не е рецепта за успех. Juicero - компанията, която се опита да наложи такъв продукт, спира работа и ще търси купувач, става ясно от обявление на нейната интернет страница.

От създаването си досега стартъпът успя да събере 120 милиона долара финансиране от различни инвеститори, включително от Google Ventures. Целта на Juicero бе да промени начина, по който консумираме свежи, органични продукти. Но компанията бързо стана за смях и се превърна в символ колко далеч от останалия свят е Силициевата долина.

Първоначално сокоизстисквачката се продаваше за цели 700 долара, но по-късно бе намалена до 400. Именно тогава Bloomberg откри, че специалните пакети със сок могат да бъдат изстискани и на ръка - без нуждата от машина за 400 долара. Самите пакети също не са особено евтини - между 5 и 7 долара.

Клиентите ще могат да получат парите си обратно до 1 декември.