Очаква се китайският частен производител на автомобили Great Wall Motor да постигне през 2012 г. по-висок растеж, отколкото пазарът очакваше, се твърди в доклад на Minsheng Securities, цитиран от Синхуа.

Повече от 87% от дистрибуторите на Great Wall Motor са в градове в Китай, които са във втората и третата по големина група, и това е подходящо местоположение, съответстващо на пазарната ориентация на компанията за продажба на среден и нисък клас продукти, твърди брокерът на ценни книжа.

В момента бизнесът на производителя на автомобили със седани е силно благоприятстван от правителствената програма за субсидиране, предназначена за енергоспестяващи превозни средства, и почти всички нови продукти са добре приети от пазара, твърди Minsheng Securities.

Great Wall Motor съобщи по-рано през март, че очаква продажбите за цялата 2012 г. да нараснат с 19%, и да продаде около 550 000 моторни превозни средства.

Great Wall Motor заема 10-то място сред китайските производители на автомобили по отношение на продажбите за 2011 г., продавайки през годината 486 800 превозни средства (включително около 83,000 броя на чуждестранни пазари), твърди Китайската асоциация на автомобилните производители (CAAM).