Vivo е една от най-бързо развиващите се марки смартфони в Китай, която успя да изпревари в родината си дори лидерите Apple и Samsung. А сега плановете на ръководството й включват експанзия и извън граница.

В следващите месеци компанията ще започва да предлага най-популярните си модели, като V7+, на пазарите в Русия, Тайван и Сингапур. Тази седмица Vivo представи устройството X20 в Хонконг и предстои да навлезе на Африка в началото на 2018 година, посочват от фирмата, цитирани от Bloomberg.

Vivo, която навлезе на пазара в Тайланд през 2014 година, е изградила местна база от десетки хиляди клиенти благодарение на стратегията си. Компанията се насочва към по-изостаналите провинциални региони и бедните градове, към които конкурентите й нямат голям интерес.

Именно тази тактика помогна на Vivo и Oppo да детронират Apple по продажби в Китай.

Навлизането на марката в Русия ще означава, че тя отново ще трябва да се изправи срещу производителя на iPhone, както и срещу Samsung, които заедно контролират почти половината от пазара на смартфони в страната.

Vivo ще трябва да се състезава и с още два силни играча от Китай, които вече продават в Русия - Xiaomi и Huawei.