Двете страни се договориха да създадат работна група, която да подготви и проведе разяснителна кампания за съдържанието на сметките за електроенергия.
Едната от тях ще бъде свързана с обслужването на жалби на потребители, постъпили в КЗП, по които Комисията ще се обръща директно към компанията, като по този начин ще бъде намален срокът на предоставянето на отговор.
Това стана ясно след проведена среща между председателя на КЗП Дамян Лазаров и председателя на Управителния съвет на Е.ОН България Гюнтер Шуберт.
Експертите на Комисията и дружеството ще обсъдят заедно възможността сметките за електроенергия да бъдат възможно най-разбираеми за потребителите, без това да е в противоречие със задълженията на компанията, произтичащи от нормативната база и регулаторната рамка.
По време на срещата двете страни постигнаха съгласие за изготвянето на програма за съвместни инициативи на КЗП и Е.ОН България.
На срещата присъстваха още главният секретар Иван Бъчваров и експерти на КЗП, както и Старши вицепрезидентът „Обслужване на клиенти" на Е.ОН България Антония Кръстева.
MITROFANN
на 28.04.2009 в 17:56:04 #1Пълен майтап)))))....и подигравка с всички : 1. Щом се започва кампания - по правило е срещу потребителя !!!! Да не би някой да се е загрижил за обикновения гражданин !!! КЗК да си прибера глобата,наложена на тия обирачески дружества и да следи - ако откажат прилагането на друго решение - пак глоба,но тоя път - вече двойна. 2. Глупава шега - ще обясняват !~!!! И какво има да се обяснява - тия май ни мислят всичките за дауни !!!!! КЗК да проведе кампания с шефовете на такива изнудвачи!!!!! Щото ако трябва да се обясняват сметки - това вече е извън всякакви мерки - как са написани тия сметки,толкова ли са нечетливи и неразбираеми че да трябва да се обясняват!!!!!!!!!!!!! В магазина някой да обяснява -няма нужда,нали??????